עולם עיצוב המטבחים התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות, ועדות לכך ניתן למצוא אצל חברות מובילות בתחומן אשר מספקות לכל צרכן את היכולת להתאים את העיצוב של המטבח לטעם האישי, ותוך שימת דגש על אלמנטים ייחודים אשר הופכים את המטבח למקום מרכזי וחשוב מאוד בכל בית. אחד מהסגנונות המזוהים ביותר עם עולם המטבחים הוא המטבח הכפרי אשר יוצר לא רק אווירה מרשימה וחזקה, אלא גם יכולת להוביל לעיצוב מוצלח שגם בעוד מספר שניים ייראה על זמני. מהו הסוד של המטבח הכפרי וכיצד תוכלו לשלב אותו במטבח שלכם? להלן הפרטים.

עיצוב בסגנון כפרי – כל מה שצריך לדעת

היתרונות של המטבח הכפרי הם אלו שהופכים את סגנון העיצוב הזה למבוקש במיוחד, וזאת בשל היכולת ליצור במסגרת של עיצוב זה אווירה נעימה וביתית שתמיד נשארת בסטייל, הן בשל המראה הנקי והן בשל היכולת לפרש את הסגנון הזה למספר רב של כיוונים, הן באמצעות התקנה של ארונות עשויים עץ מלא או באמצעות מוטיבים הכוללים בי היתר חומרים חמים ונעימים, כמו למשל אי מרכזי או שילוב של גוונים בהירים אשר  יכולים להאיר את החלל, ובכך ליצור תחושה מוארת ואלגנטית שתהפוך את המטבח לחדר מרכזי, לא רק לטובת בישול ואפייה אלא גם לטובת אירוח ובילוי של בני משפחה וחברים.

למעשה, עיצוב בסגנון הזה הוא לאו דווקא מסורתי, ועדות לכך ניתן למצוא בקטלוג המטבחים של חברות מובילות כמו למשל חברת רגבה. הטרנד המוביל בעולם העיצוב של מטבחים בסגנון הזה כולל שילוב של טכנולוגיה כמו למשל מכשירי חשמל משולבים, לצד אלמנטים מודרניים כמו למשל אשר יוצרים מטבח פרקטי ושימושי, הן בשל האבזור של המטבח והן בשל היכולת לשלב חומרי גלם איכותיים כמו למשל עץ או ברזל אשר יוצרים תחושה טבעית אך גם מאוד יוקרתית.

 

 

מה חשוב לדעת לפני שמחליטים לעצב בסגנון כפרי?

בין אם אתם מתכננים לעצב מטבח מאפס או לשדרג את המטבח הישן, חשוב לקחת בחשבון כי ליווי וייעוץ מקצועי הוא חלק חיוני מתוך היכולת להוביל ליצירה של עיצוב מוצלח התואם את הצרכים הנדרשים שלכם. אם אתם למשל מתכננים לחדש את המטבח ולעצב אותו כפנינה של הבית, כאן תוכלו למצוא טיפים שיסייעו לכם בדרך, כאשר יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום המטבחים היא קריטית, כחלק מקבלת החלטות אשר יניבו לכם את היכולת לעצב את המטבח בהתאם לגודל של החלל וכן למסגרת התקציב.

עיצוב בסגנון כפרי  – כך תעשו זאת

בתהליך של עיצוב בסגנון הזה צריך לקחת בחשבון מספר אלמנטים. האלמנט הראשון הם כמובן הגוונים של המטבח, כאשר מטבח כפרי מזוהה עם צבעים בהירים כמו תכלת, בז' ולבן. בשביל להעצים את החלל ולהפוך אותו לשימושי, אפשר להוסיף גם שימש אשר נותן תחושה יוקרתית מאוד, כמו גם כזו אשר מחוברת לסגנון העיצוב של המטבח הכפרי, כאשר לצד זה גוף תאורה עתיק וכן פריטים דקורטיביים כמו למשל אגרטלים, כלי קרמיקה וכן צמחי תבלין המעניקים אווירה כפרית, לצד עציצים אשר יכולים להכניס המון רעננות למטבח, כל זאת מתוך מטרה לעצב ולסגנן את ברמה גבוהה.

לסיכום

המטבח הכפרי הפך לאחד מסגנונות העיצוב האהובים ביותר, וזאת בשל היכולת לעצב מטבח אשר כולל אלמנטים אשר מעניקים תחושה של חמימות, ממש כמו פעם רק עם טוויסט עדכני המגיע לידי ביטוי בשילוב של חומרי גלם כמו למשל עץ מלא, אלון לצד נירוסטה וברזל, מה שיוצר בסופו של דבר מראה אקלקטי ועל זמני.