אחת מהסיבות הבולטות לכך שישראל היא אחד מהמקומות האהובים ביותר בעבור תיירים נובע בן היתר בעקבות היצע קולינרי אשר כולל ארוחות בוקר מפנקות שאותן לא ניתן למצוא בשום מקום אחר. למעשה, גם בבתי המלון ניתן למצוא ארוחות בוקר נהדרות אשר יכולות להתאים גם למבוגרים וגם לילדים, כאשר בשנים האחרונות הקדישו מלונות רבים מחשבה לגבי תפריט קולינרי עשיר יהיה מצד אחד מגוון אך גם מצד שני מבוסס על תוצרת מקומית, כפי שנטען למשל להתרשם במלונות של רשת ישרוטל. אם אתם בדיוק מתכננים לסגור חופשה ורוצים לדעת מראש מה מצפה לכם בארוחת הבוקר, להלן כל הפרטים.

ארוחת בוקר במלונות – כל מה שצריך לדעת

אם את לפני מספר שנים התרגלנו לארוחות בוקר אשר היו מבוססות בעיקר על חביתה וסלט, כיום ניתן להבחין בשינוי מגמה אשר מגיע לידי ביטוי במגוון רחב של חומרי גלם אשר משתלבים ביחד והופכים את ארוחת הבוקר לחגיגה קולינרית של ממש. לרשת ישרוטל יש מגוון מלונות בישראל אשר מתמחים לא רק באירוח אשר מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם בהיצע קולינרי מרשים. במלונות תוכלו למצוא ארוחות בוקר מושקעות מאוד אשר כוללות חומרי גלם מקוריים וטריים בלבד, כאשר המגוון הוא שם המשחק. אם התרגלתם לארוחת בוקר בסיסית, במלונות של הרשת תוכלו לחוות חוויה קולינרית משובחת אשר כוללת בין היתר מגוון רחב של סלטים, חביתות בהתאמה אישית עם תוספות מיוחדות, לחמים, דברי מאפה, שקשוקה טרייה לצד דגים טריים וכן מזטים, כל זאת מתוך מטרה להוביל ליצירה של חוויה קולינרית נהדרת ומשביעה, רגע לפני שאתם מתחילים את היום שלכם.

הבופה העשיר מוגש בשילוב של גבינות בוטיק טריות לצד דגים מלוחים וכן ירקות ופירות בצורות הגשה שהופכות את החוויה של ארוחת הבוקר מפנקת במיוחד. לצד זה, תמצאו בארוחת הבוקר גם מגוון רחב של מתוקים וקינוחים אשר כוללים בין היתר עוגות אשר נאפות במקום לצד עוגיות, עוגות וכן עמדה של דגני בוקר, לצד גרנולה וכן פירות יבשים שהפכו למבוקשים מאוד בשנים האחרונות בארוחות בוקר, ובהתאם לכך זוכים לביקוש גבוה גם בחדרי האוכל של מלונות היוקרה של הרשת.

 

 

חוויה קולינרית משובחת

רשת המלונות ישרוטל חרטה על דגלה לספק לקהל הלקוחות את המענה הקולינרי הטוב ביותר, כחלק מההבנה כי המרכיב הקולינרי ובייחוד ארוחת הבוקר היא זו שהופכת את החופשה למפנקת ובלתי נשכחת. הקהל הישראלי הוא כידוע קהל אשר נוטה לשלב בארוחת הבוקר שלו מרכיבים בריאותיים, ועל כן ובמלונות הרשת תוכלו להתרשם לא רק ממגוון קולינרי עשיר, אלא גם לשלב במסגרת הארוחה פירות טריים כמו גם קינוחים בעלי אספקט בריאותי מובהק אשר מבוסס על תוצרת מקומית וטרייה. החוויה של ישיבה בחדר אוכל מעוצב המשקיף אל עבר הנוף עוצר הנשימה, בין אם אתם מתארחים במלון יוקרה כמו למשל הרויאל ביץ' או דווקא בוחרים להתארח במלון כרמים הממוקם בהרי ירושלים.

הזדמנות אותה אסור לפספס

אם אתם מתכננים להתארח בקרוב במלון בישראל, אין ספק כי ויתור על ארוחת הבוקר היא טעות, הן בשל החשיבות של ארוחת בוקר לשמירה על הבריאות כמו גם אנרגיה גבוהה, לצד היכולת לנצל את ההזדמנות ולחוות את הטעמים הקולינריים המשובחים של השפים המובילים אשר מנהלים את חדרי האוכל של בתי המלון, ומציעים לכם חוויה שאותה לא תשכחו, בזכות ארוחת בוקר מפנקת, יוקרתית ומגוונת מאוד.

לסיכום

ארוחות הבוקר במלונות שודרגו באופן משמעותי, ועדות לכך ניתן למצוא במלונות של רשת ישרוטל. בחדרי האוכל כמו גם במסעדות תוכלו להזמין ארוחת בוקר מפנקת, טעימה ובעלת אספקט קולינרי מובהק, כל זאת במסגרת של שהות במלון יוקרתי, כאן בישראל.