התארגנות לקראת אירוע משפחית במסעדה עשוי להיות מאתגר למדי, וזאת בשל הרצון להגיע בסטייל. בעידן שבו הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד, אין ספק כי התמונות המשפחתיות כמו גם הרצון של הילדה להיראות במיטבה יכול לבלבל ולהקשות על תהליך הבחירה של הלוק המושלם. בשביל לסייע לכם, בחרנו להציג את הלוקים הכי מרשימים לקראת אירוע משפחתי חגיגי.

אוברול גינס, נעלי עקב לילדות

לוק קלאסי אבל גם מרשים מאוד בעבור ילדות מבוסס על שני אלמנטים קלאסיים ועל זמניים – אוברול ג'ינס לצד נעלי עקב לילדות. לחצו כאן מתוך מטרה להתרשם מקולקציית נעלי העקב של ילדות המוצג באתר של פריטי בלרינס, ובכך תוכלו לא רק ליצור לוק מרשים ומחמיא אלא גם בעל משמעות מבחינת היכולת להקפיץ את המראה של האוברול. שימו לב כי מדובר בנעל עקב נמוכה ועל כן היא יכולה להתאים גם לילדות קטנות אבל גם לבוגרות יותר, כאשר מדובר בפריטים שאף פעם לא חולפים מהאופנה, ובשל כך מתאימים באופן מושלם בעבור אירוע משפחתי במסעדה.

חולצת טי לבנה, חצאית טוטו, נעל בובה

אחד מהטרנדים החמים של השנים האחרונות בתחום הלבשת ילדות כולל מספר פריטים קלאסיים: חולצת טי לבנה איכותית, חצאית טוטו לצד נעל בובה. הלוק הזה יכול להתאים מאוד לאירוע במסעדה לא רק בארץ אלא גם מסעדה באירופה, הן בשל הרושם שאותו אפשר ליצור אבל גם בשל הנוחות המקסימלית, כך שהילדה יכולה להרגיש כמו נסיכה, באירוע משפחתי משמעותי. אם מדובר במזג אוויר קר, אפשר להוסיף ג'קט ג'ינס וכן גרביונים אטומים שישלימו את המראה.

 

 

שמלה עם פרינט, נעלי עקב לילדות

אם אתם מתלבטים לגבי לבוש קלאסי ועל זמני, אין ספק כי שמלה עם פרינט מעניין כמו למשל פרינט פרחים בשילוב של נעל עקב לילדות יסגור לכם את הפינה, כאשר אפשר ואף רצוי להקפיץ את הלוק עם ג'קט ותיק קטן. נעלי עקב לילדות זוכים לביקוש גבוה מאוד בשנים האחרונות, הן בשל המראה הקלאסי אבל גם בשל היכולת לשלב את הנעל עם כל לוק, במינימום מאמץ אבל במקסימום תוצאה גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת הנראות.

חולצה מכופתרת לבנה, ג'ינס, נעל סניקרס

אירוע משפחתי במסעדה אינו מחייב קוד לבוש רשמי, בוודאי כאשר מדובר בילדות. על כן, לוק הכולל חולצה מכופתרת בצבע לבן בשילוב של ג'ינס בגזרת סקיני ג'ינס וכן נעל סניקרס יכול להקפיץ את הלוק כמה שלבים קדימה, וליצור מענה המגיע לידי ביטוי ביכולת ליצור לוק שהוא מצד אחד קלאסי אבל מצד שני גם יכול להתאים מאוד לילדות שרוצות לרקוד, להשתחרר ולהרגיש כמה שיותר בנוח בזמן האירוע.

חולצת בטן, חצאית מחויטת, נעל בובה

לוק בסגנון מסיבה שיכול להתאים למסיבת בנות מקפיצה במסעדה כולל שילוב שכל ילדה יכולה להתחבר אליו – חולצת בטן, חצאית מחויטת בצבע ורוד בהיר לצד נעלי בובה עם פרינט. מדובר בלוק שהוא קליל, נוח אבל גם מאוד טרנדי, בייחוד בשל היכולת לשדרג את המראה הזה עם תיק ושרשרת שישדרגו באופן קל ופשוט, ובכך תוכלו לארגן את הילדה לקראת חגיגה בלתי נשכחת במסעדה, עם לוק קליל שמאוד מתאים לגיל הילדות והנעורים.

לסיכום

הלוקים אותם הצגנו לכם כאן מהווים הזדמנות מעולה ליצור לוקים מרשימים, באפס מאמץ ובמקסימום תוצאה. מומלץ לתכנן את הלוק מראש ולבחון מה כבר יש בארון לפני שממהרים לבצע רכישה של פריטים, כל זאת מתוך מטרה להוביל בסופו של דבר ליצירה של לוק מרשים שיכול להתאים לא רק לאירוע בסגנון הזה, אלא גם לאירועים נוספים.