עם כמה שאירופה עשירה בנופים מרהיבים, מלאה במוזיאונים, מקומות בילוי ויעדים תרבותיים, עדיין, כשנגיע לאחת המדינות האירופאיות, נרצה לחוות חוויה קולינרית מיוחדת ושונה. ובכן, כיום יש לא מעט מסעדות נהדרות באירופה שיעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת. מאמר בנושא.

אל תסתפקו רק במדינה אחת

בין אם אתם מטיילים באחת המדינות האירופאיות, יצאתם ליורו-טריפ ארוך או שעברתם לאירופה לטובת רילוקיישן עסקי, אין ספק שהיכרות מעמיקה עם העולם הקולינרי באירופה היא חיונית.

רגע לפני שנספר לכם אילו מסעדות אירופאיות נחשבות לשוות במיוחד, נציין שאם יש לכם אזרחות אירופאית, תוכלו לעבור בין מדינות האיחוד באופן חופשי, וליהנות מכל מה שיש לאירופה להציע לכם. ישראלים יכולים לפצוח בתהליך בליווי עורך דין לאזרחות פורטוגלית, על מנת להוציא דרכון פורטוגלי ולקבל את הזכויות שהדרכון מקנה לבעליו.

אז אילו מסעדות אסור לפספס במהלך חופשה באירופה?

חירונה, ספרד: אל סיאר דה קאן רוקה

שלושה אחים מנהלים את המסעדה, כשלכל אחד מהם תחום התמחות שונה. האח הבכור הוא השף הראשי, האח האמצעי דואג ליינות ואילו האח הקטן אחראי על הקינוחים, כך שעם שילוב כזה, אין ספק שמדובר במסעדה ייחודית. המנות מוגשות באופן מקורי ושונה, ויש תפריט טעימות שיאפשר לכם ליהנות מטעמים מגוונים במיוחד. אבל גולת הכותרת טמונה דווקא בקינוחים, משום שהם מבוססים על בשמים מפורסמים, ואפילו מריחים כמותם. נשמע מסקרן? בהחלט שווה ביקור.

המסעדות השוות ביותר באירופה

אלבה, איטליה: פיאצה דומו

צפון איטליה הוא אחד האזורים המרהיבים ביותר באירופה, ומלבד נופים ייחודיים, תוכלו למצוא בו גם מסעדות נהדרות, כמו פיאצה דומו בניצוחו של השף אנריקו טריפה. למסעדה יש 3 כוכבי מישלן, והמנות שמוגשות לסועדים נחשבות לייחודיות, זאת בשל העובדה שהשף יוצר מנות שמשלבות בתוכן גם את האוכל האותנטי של צפון איטליה, וגם את המטבח המולקולרי של פראן אדריה – ואם לא די בכך, הוא מוסיף טאצ' קסום מעולם הקולינריה היפני.

ברצלונה, לה בודגואטה

מסעדת "לה בודגואטה" ששוכנת בברצלונה, היא בהחלט מסעדה שכדאי להכיר, משום שהחוויה עשויה להפתיע אתכם באופן ניכר. החל מהעיצוב הייחודי (סגנון כפרי) ועד לחוויה הקולינרית האותנטית. המסעדה מתאימה גם לזוגות שמבקשים ליהנות מחוויה רומנטית ובלתי נשכחת.

פריז, DERRIERE

המסעדה נמצאת ברובע המארה בפריז, ויכול מאוד להיות שיהיה מאתגר למצוא את המקום, משום שלא תמצאו שלטים ממותגים או שלטי הכוונה. עם זאת, בהחלט שווה להתאמץ מעט ולהגיע, ולו כי מדובר בחוויה קולינרית פריזאית מיוחדת, וזאת הודות לקונספט המדליק שלה: היא בנויה כמו בית!

מה זה אומר? זה אומר שהיא מחולקת לחדרים, כך שתוכלו לבחור באיזה חדר תרצו לסעוד. וכן, בהחלט מותר ואפילו רצוי לסעוד בחדר השינה.

החוויה הקולינרית באירופה יכולה להיות מגוונת במיוחד, ובמהלך שהותכם באזור, כדאי לברר על מסעדות מומלצות, מיוחדות ושונות, שישדרגו את החוויה ויאפשרו לכם להכיר את המטבח האירופאי קצת יותר לעומק.

בתיאבון!