אחת הסיבות המרכזיות לאי שדרוג של המטבח נוגע לחשש מפני הוצאה כספית כבדה ומשמעותית. אולם, דווקא באמצעות הטיפים אותם נציג תוכלו לשדרג את המטבח בעלות כספית נמוכה – ועם מקסימום תוצאה.

כך תוכלו לשדרג את המטבח הישן ולהפוך אותו לחדשני ויוקרתי

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה מסקרנת בכל הקשור לתחום של עיצוב הבית והמטבח בפרט. אם בעבר הלא רחוק נדרשנו לבצע שינויים מרחיקי לכת אשר גררו הוצאות כספיות משמעותיות, כיום באמצעות טכניקות פשוטות בשיטת DIY כמו גם דרך חברות מתמחות ניתן לשדרג את המטבח, ולהפוך אותו לייחודי ותואם את קונספט העיצוב האהוב עליכם. כדי שתוכלו להתחיל במלכה, מומלץ קודם כל לקבל השראה דרך אפליקציות כמו פינטרסט או אינסטגרם, כך שתוכלו להבין פחות או יותר מהו העיצוב אליו אתם שואפים להגיע. לאחר שהגעתם להחלטה, השלב הבא הוא לבצע רכישה של אביזרים ומוצרים למטבח. רשת האינטרנט מהווה הזדמנות מצוינת לחיסכון בעלויות, בעיקר בשל אתרים בינלאומיים המספקים שירות מהיר ויעיל של מגוון מוצרי מטבח – בעלות כספית אטרקטיבית ואפילו זולה יותר מאשר בישראל אפשר לערוך קניות באמזון, אלי אקספרס ואייבי ולקבל את המוצרים שלכם בפרק זמן קצר מאוד. שימו לב כי לפני שאתם רוכשים אתם מבצעים השוואת מחירים דרך אתרי מדרג מתמחים, כל זאת בכדי לצמצם למינימום את העלויות ובהתאם למסגרת התקציב.

איך משדרגים את המטבח בתקציב נמוך

שיטות פשוטות לשדרוג המטבח

שיטה מצוינת לשדרוג המטבח היא צביעה של ארונות המטבח או הדבקה של טפטים. למעשה, באמצעות צבע תוכלו לחולל שינוי עצום במראה של המטבח, בייחוד אם הארונות שלכם עשויים מעץ מלא. שימו לב כי צריך לנקות היטב את כתמי הלכלוך והשומן מהארונות שהצטברו כתוצאה מהבישולים ולאחר מכן לשפשף היטב, כך שהצבע ייתפס בצורה הטובה ביותר. ניתן להיעזר גם בטפטים לצורך יצירת שינוי במטבח, אולם מומלץ לבצע את ההדבקה באמצעות איש מקצוע – כך שהתוצאות יהיו יפות ונקיות לעין.

שימוש בריהוט ישן לצורך שדרוג במינימום עלויות

את הריהוט הישן של המטבח כמו שולחן אוכל וכיסאות ניתן לשדרג באופן קל ופשוט – צבעו מחדש את השולחן ושלחו את הכיסאות לריפוד מחדש. נוסף לכך, באתרים המתמחים ביד 2 ניתן לבצע רכישה של פריטים דקורטיביים יפהפיים למטבח מערכות לארגון צלחות, מתקן לאחסון תבלינים, פח אשפה נשלף כמו גם קופסאות אחסון מעוצבות. דווקא הפרטים הקטנים הם אלו שיכולים לעשות את ההבדל, ועל כן הקפידו גם לשנות את התאורה והחליפו אותה בתאורה נעימה ודקורטיבית. לסיכום, מינימליזם הכולל שימוש בפריטי נוי כמו גם פתרונות אחסון בשילוב של צביעה מחודשת וריהוט קיים אותו משדרגים מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לשדרג את המטבח, ולהפוך אותו ליוקרתי וחלומי – בעלות כספית מינימליסטית שאינה פוגמת במראה הסופי.