בלנדר

בלנדר הפך לאחד ממוצרי החשמל הנמכרים ביותר בישראל, וזאת בשל השימושים הרבים שלו בחיי היום יום של כל אחד מאיתנו. כדי שתוכלו לבחור את הבלנדר הטוב ביותר למטבח שלכם, להלן מספר טיפים מצוינים בהם תוכלו להיעזר לצורך רכישה מדויקת ונכונה.

איך לבחור בלנדר מתאים למטבח: המדריך המקוצר

בלנדר הוא מכשיר חשמלי בו משתמשים לצורך ריסוק של מזון. למעשה, הבלנדרים החדשים אותם ניתן לרכוש דרך חנויות מתמחות מחזיקים מעמד למשך שנים רבות, ולכן תהליך הרכישה חייב קודם כל להתבצע לאחר חקר שוק מקיף בכדי לאתר את החנות המובילה בענף. בבואכם לבצע את הרכישה, חשוב לשים את הדגש על ארבעה פרמטרים מרכזיים: הספק, נוחות השימוש, קיבולת ועמידות – כפי שנסביר כעת.

הספק

כלל הברזל בכל הקשור לרכישה של בלנדר נוגע להספק שלו. בחרו בלנדר מומלץ עליו קיבלתם המלצות עם הספק מנוע גבוה מכפי שתצטרכו בפועל, וזאת בכדי שתוכלו לפעל את הבלנדר במגוון מצבים ועם סוגים שונים של דברי מזון כמו גם כתישה של קרח. על כן, שימו לב כי אתם מבצעים רכישה של בלנדר עם עוצמת מנוע (קרי הספק) של בין 300-500 וואט.

עמידות

מכשיר הבלנדר מופעל בעצימות גבוהה ולכן נושא העמידות הוא חיוני. אתם לא רוצים הרי לבצע רכישה חוזרת של בלנדר בשל כשל טכני, ולכן בתהליך הבחירה מומלץ לבחון את העמידות של הבלנדר באמצעות חומר הגלם ממנו עשוי הבלנדר. מוטב לבצע רכישה של בלנדר עשוי זכוכית בשילוב של פלסטיק, וזאת בשל העובדה כי מכל זכוכית אינו סופג לרוב ריחות או נשחק כפי שעשוי להתרחש בעת רכישה של מיכל מפלסטיק.

קיבולת ונוחות שימוש

רכישה של בלנדר צריכה להיות מותאמת לצרכים שלכם. אם אתם גרים לבדכם, אין סיבה להשקיע כסף בבלנדר עם קיבולת של 2.5 ליטר, אלא ניתן להסתפק במכל בעל קיבולת של 1.5 לכל היותר – ולהפך. מומלץ במעמד הרכישה לבחון בעצמכם האם נוח לכם להשתמש בבלנדר, כמו גם לשטוף אותו. מדובר בחלק מהותי וחשוב מאוד אותו נדרש לקחת בחשבון בתהליך הרכישה, כאשר היום ישנם מותגים שמציעים בלנדר ששוטף את עצמו באמצעות טכנולוגיה חדשנית של זרם מים חזק.

אחריות והשוואת מחירים

מאחר ומדובר במכשיר חשמלי אותו אתם מפעילים באופן קבוע, נושא האחריות הוא מהותי. שימו לב כי אתם מקבלים אחריות מלאה בגין הרכישה, כאשר רוב החברות מציעות מסגרת אחריות של שנה לכל היותר. מומלץ לבצע השוואת מחירים, ובהתאם לכך לבחור בחברה המספקת לכם לא רק בלנדר מקצועי אלא גם אחריות ואמינות – לצורך רכישה בטוחה ומשתלמת לטווח הרחוק.

 

לסיכום, באמצעות הפרמטרים אותם ציינו תוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה ומקבלים בתמורה בלנדר מקצועי ומותאם לצרכים שלכם.