הקדמה האינטרנטית מאפשרת לבעלי עסקים מכל התחומים לבצע שינויים במערך גביית הכספים, בייחוד על רקע היכולת לנצל את הפלטפורמות האינטרנטיות לטובת הנפקה של חשבוניות ירוקות. למעשה, בעבר בעלי עסקים בתחום הקייטרינג הביתי, המעבר לחשבונית ירוקה היא החלטה חכמה ואחראית שיכולה להועיל גם לעסק אבל גם לכדור הארץ. מהם היתרונות של הנפקת חשבוניות וניהול מערך החשבונות באופן אקולוגי? כל הפרטים בכתבה הבאה.

חשבונית ירוקה – שלל יתרונות

על ידי מעבר למערכת חשבונית ירוקה, אתם כבלי עסק לקייטרינג ביתי יכולים לצמצם משמעותית את צריכת הנייר, תוך כדי יכולת לעקוב אחר הכספים בשקיפות מלאה, מאחר ומדובר במערכת ממוחשבת המאפשרת לכם לבצע את כל הפעולות במקום אחד, וללא צורך בניהול של מערך קלסרים שאותו אתם צריכים לסדר ולארגן באופן קבוע. לצד זה, כדאי להשתמש בחשבונית ירוקה גם בהיבט הסביבתי, בעקבות הפחתת השימוש בחשבוניות מנייר. על ידי ביטול הצורך בחשבוניות מנייר, אפשר להפחית את כמות הזמן והכסף המושקעים על הדפסה, דמי משלוח ועלויות נלוות אחרות. בנוסף, מערכת חשבונית ירוקה יכולה גם לעזור לפשט את תהליך גביית התשלום מלקוחות או ספקים, בשל היכולת לשלוח בקשה דרך המערכת, ובכך לייעל את תהליכי גיוס הכספים שגוזל לא מעט זמן מבעלי עסקים.

תהליך קל ופשוט לטובת הנפקת חשבוניות – דרך הפלטפורמה של iCount

חברת iCount הצליחה לפתח מערכת ייחודית המאפשרת לבעלי עסקים לבצע הפקה של חשבוניות ומסמכים נוספים, באמצעות מערכת חשבונית המבצעת את כל התהליך באופן אוטומטי לחלוטין. מדובר במערכת מתקדמת שחוסכת לכם זמן ומאמץ, בשל היכולת לבצע את התהליך מכל מקום ועל פי דרישה. היתרון של חשבונית ירוקה דרך האתר נובע בין היתר בשל היכולת לבצע את תהליך המספור והמע"מ באופן ממוחשב, כאשר כל החשבוניות יכולות מאושרות לשימוש על ידי מס הכנסה. כבעלי עסק בתחום הקייטרינג, חשוב לפנות לעצמכם זמן להתעסק במהות של העסק ולא באספקט של אדמיניסטרציה שגוזל לא מעט זמן ומאמץ. על כן, הפקה של חשבונית כמו זו מהווה הזדמנות להתקדם לשלב הבא ואף להיעזר במערכות נוספות כמו למשל תזכורות ללקוחות בגין תשלום, ניהול מלאי וכן יכולת להקים דו"חות מפורטים לדוח השנתי, בלחיצת כפתור. מדובר בבשורה בעבור המגזר העסקי, הן בשל השירות המקצועי והן בשל המעבר לפלטפורמה דיגיטלית מאובטחת.

 

 

הצטרפות מהירה ומסלולים בהתאמה אישית

שימת הדגש של iCount היא להעניק לבעלי עסקים שירות נגיש ונוח המבוסס על מערכות טכנולוגיות מתקדמות. החברה מספקת מגוון רחב של מסלולים הבנויים על פי הצרכים הנדרשים של כל לקוח, כאשר היתרון הבולט נובע בין היתר גם בשל היכולת להתנסות למשך כ-45 יום, ובכך להבטיח כי אתם מבצעים צעד נכון. לצד זה, ניתן להיעזר לכל אורך הדרך במערך של שירות לקוחות הזמין בעבורכם לכל אורך הדרך. בכך, תוכלו להצטרף לאלפי עצמאיים ובתי עסק  כמו למשל מסעדות שכבר עכשיו נעזרים בשירות לטובת ניהול מיטבי המתבצע בשקיפות, נוחות וכן אספקט אקולוגי המתרחש מעבר לפלטפורמה דיגיטלית החוסכת את השימוש בנייר, ומאפשרת לנהל את מערך הכספים בנוחות ובשקיפות מלאה.

לסיכום

הנפקת חשבונית ירוקה היא צעד הכרחי בעבור בעלי עסקים בתחום הקייטרינג ובענף העסקי בפרט. עם היתרונות הרבים לרבות שימוש מופחת בנייר, יעילות בתחום האדמיניסטרציה וניהול החשבונות וכן חיסכון בעלויות בעקבות מערכת ממוחשבת, חשבונית ירוקה מהווה הזדמנות מעולה לנצל את הקדמה האינטרנטית והשירות של חברה מובילה כמו iCount לטובת הצרכים העסקיים.