אחד הטרנדיים הכי פופולריים בעולם העיצוב בשנים האחרונות הוא אי למטבח, ובצדק – מדובר ברהיט פונקציונלי מצד אחד, מפני שהוא מעניק משטח עבודה נוסף ומרווח. ומן הצד השני, הוא מוסיף המון שיק ויופי למטבח, לכן הוא בחירה מנצחת. כמו כן, לאחר בחירת האי יש פרמטר נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון – בחירת כסאות בר, מפני שאי במטבח ללא כיסאות פשוט מרגיש לא שלם. אז כיצד בוחרים כסאות בר לאי במטבח? לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור את הבחירה המדויקת!

תקציב מדויק

אחד הדברים החשובים בבחירת כסאות בפרט, ורהיטים בכלל הוא התקציב – לפני שאתם יוצאים לשופינג אימפולסיבי וחסר מעצורים, מומלץ שתקבעו מראש את התקציב המתאים לכם. אין צורך לקפוץ מעל הפופיק ברכישת כסאות יקרים מידי, אך יחד עם זאת מומלץ לבחור בכיסאות שאתם אוהבים ומתחברים אליהם – אל תבחרו כיסאות רק בגלל המחיר הזול שלהם, השתדלו למצוא האמצע. בנוסף, מומלץ לעשות סקר שוק ולבקר במספר חנויות רהיטים, אל תרכשו את הכיסאות בחנות הראשונה שאתם נכנסים אליה, כי יש סיכוי טוב שתמצאו את אותם כיסאות, או כיסאות דומים מאוד, בחנות אחרת במחיר משתלם יותר! בנוסף, יש המון חנות אונליין מהן תוכלו להזמין את הכיסאות, ככה תוכלו לעשות סקר שוק בין מספר אתרים, בלי לצאת מהבית ותוך ימים אחדים הכיסאות יחכו לכם מחוץ לדלת ביתכם – שווה ממש!

כיסאות בעיצוב דומה לסגנון העיצובי במטבח

אז לאחר שבחרתם את התקציב המתאים לכם, הגיע הזמן להתחיל לחפש את הכיסאות לאי שלכם, רגע בהחלט מרגש! אנו ממליצים לרכוש כסאות שמתכתבים עם הנראות של האי עצמו, ועם הנראות של שאר רהיטי המטבח – בעיקר מבחינת העיצוב, בין אם בסגנון מטבח כפרי או מודרני, זה לא משנה – כי עם גוונים ניתן לשחק. למשל, אם המטבח שלכם בצבע לבן צחור, תוכלו לבחור בכיסאות בצבע שחור למשל, כך "תשברו" את הדומיננטיות של הצבע הלבן, ותכניסו עניין לחלל המטבח.

איכות זו לא מילה גסה

בשוק הריהוט הדינמי תוכלו למצוא אינסוף סוגים של כסאות בר העשויים מחומרים שונים, ומגיעים בגוונים, בגדלים ובמחירים שונים. אז נכון שלאור הביקוש הרב ישנו גם היצע גדול, אך אל תתפתו לרכוש את הכיסאות הפשוטים ביותר – בחרו כיסאות העשויים מחומרי גלם איכותיים, כך גם תשמרו עליהם לטווח הארוך, ולא תצטרכו בעוד תקופה קצרה להחליף אותם. האמת, שמאוד מפתה לרכוש כסאות במחיר עלות, אבל תחשבו שהבלאי המהיר של הכיסאות הלו יעלה לכם ביוקר, ובהמשך תצטרכו להוציא יותר כסף כדי לתקן או להחליף אותם – אז תחסכו לכם את זה, ותרכשו כסאות במחיר קצת יותר גבוה, ועם הרבה פחות כאב ראש.

 

 

אל תשכחו למדוד!

לפני שאתם יוצאים לחנות לרכוש את הכיסאות, מומלץ שתמדדו את הגובה של האי, ולאחר מכן תמדדו את הכיסאות בחנות – חשוב לבחור כיסאות שלא יהיו נמוכים מידי או גבוהים מידי ביחס לאי. המדידה של האי היא קריטית, האמינו לנו שאתם לא רוצים לרכוש כיסאות במידה לא נכונה, במקרה כזה תצטרכו לשבור את הראש עם החלפה של הכיסאות, ולא בטוח שתמצאו את הכיסאות שרציתם במידה המבוקשת, אז בשביל לחסוך התרוצצות ובאסה מיותרת. קחו מידות, ואל תמדדו את הכיסא בעיניים.

לסיכום

אי במטבח ללא כיסאות הוא כמו סיר ללא מכסה. כסאות הן פשוט חובה כי הן הופכות את האי לא רק למשטח עבודה נוסף, אלא גם לשולחן אוכל נוסף – ככה תוכלו להנות ממנו הרבה יותר, כי מי צריך להסתפק בפינת אוכל אחת כשיש לכם אי במטבח?