אחת התופעות המוכרות שנוצרות בעקבות עישון של צמח הקנאביס הוא רעב שמתחיל להופיע ומנקר בבטן. במקום ללכת לישון כשאתם מרגישים רעבים, אפשר להיערך מראש ולהכין לעצמכם ארוחה משביעה וגם טעימה, בכמה דקות של עבודה. מהם  חמשת המאכלים שיכולים להתאים באופן מושלם למאנץ' לילי? להלן הפרטים.

טוסט

טוסט הוא אחד מהמנות הנמכרות ביותר בישראל, ולא בכדי. מדובר במאכל שיכול להתאים באופן מושלם למי שמעשן באופן קבוע, בייחוד על רקע הקלות של ההכנה שיכולה להתבצע עוד לפני שמתחילים לעשן. אם אתם משתמשים במכשיר אידוי קנאביס ומתחילים להרגיש את הרעב, כל מה שצריך לעשות הוא למרוח על שתי פרוסות לחם או פיתה חמאה, גבינה צהובה ותוספות שאוהבים כמו למשל פטריות, זיתים, תירס ועוד, ולאחר מספר דקות יש לכם מאכל קליל ומשביע.  אפשר לשדרג את הטוסט עם גבינות מיוחדות או תוספות כמו למשל סלט קצוץ דק, ובכך ליצור ארוחה שהיא גם משביעה אבל גם לא מכבידה, רגע לפני שנכנסים למיטה.

סנדוויץ' עם פסטרמה

אין כמו סנדוויץ' טוב בשביל לשבוע במהירות. מדובר במאכל שיכול להתאים מאוד בעבור ציבור המעשנים מאחר והוא מכיל פחמימות לצד בשר איכותי שאותו אפשר לרכוש בכל רשתות השיווק או בקצביות מובחרות. כאן תמצאו מדריך המציג סנדוויצ'ים עם טוויסט ושדרוגים מיוחדים שיהפכו את הכריך הזה לא רק למשביע, אלא גם לחגיגה של טעמים.

מקרוני גבינה

מאכל קליל שאפשר להכין בכמה דקות בלבד כולל מקרוני עם גבינה. ברחבי הרשת תוכלו למצוא שפע של מתכונים שמסבירים כיצד להכין את המתכון או לקנות בסופר מארז מוכן, להכניס את המקרוני לתוך התנור או המיקרו למשך מספר דקות, ולהתחיל לאכול. אפשר לשדרג את המתכון הזה עם חריפות שמגיעה בעקבות שילוב של צ'ילי חריף או רוטב שאתם אוהבים, ובכך לסגור את הפינה של הרעב אחרי העישון, בעקבות שילוב של פסטה עם גבינה מותכת.

 

 

פיצה

אין כמו פיצה בשעת לילה מאוחרת כאשר הרב מתחיל לנקר בבטן, רגע לאחר שסיימתם לעשן. מומלץ לנצל את ההזדמנות ולהכין בעצמכם פיצה ביתית נפלאה ממרכיבים שיש לכם כבר בבית, ואף לנסות מתכונים שונים שמפחיתים את גובה הקלוריות, כמו למשל בצק המבוסס על כרובית ויכול להתאים לציבור הטבעוניים. כאן תמצאו מתכון להכנה של פיצה ביתית ממש כמו באיטליה, כאשר רצוי להיערך מראש ולרכוש את חומרי הגלם מראש, מתוך הבנה כי מדובר בהזדמנות נהדרת לשבוע אבל גם ליצור חווית אכילה משותפת, במידה ואתם מארחים למשל חברים או בני משפחה.

סלט פירות

מחפשים מאכל בריא ולא משמין? ובכן, זה הזמן להוציא מהמקרר את כל הפירות שיש לכם ולהכין סלט. בשביל להעצים את הטעמים אפשר לשלב גם מיץ תפוזים וכן תוספות מיוחדות כמו למשל זרעי צ'יה, גרנולה ועוד, ויש לכם מאכל נהדר שמשלב גם טעמים של טריות לצד תוספות בעלות אספקט בריאותי ומשביע. בשביל לקצר זמנים, מומלץ להשתמש במכשיר חיתוך או להכין מראש את הסלט, להכניס למקרר ולשלוף בכל פעם שאתם רעבים אחרי עישון.

לסיכום

אם אתם מרגישים שהרעב מתחיל לעבוד ואתם רגע לפני השינה, אפשר לנצל את הסקירה אותה הצגנו לכם כאן לטובת ארוחה מפנקת שאותה אתם יכולים להזמין מראש או להכין לגמרי בעצמכם. אם אתם בוחרים להכין לבד, מומלץ להיערך מראש עם כל המצרכים ולא לחכות לדקה ה-90, כחלק מהבנה כי המאנץ' שמגיע אחרי העישון הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה עצמה.