זה באמת כיף לעשות ארוחה גדולה וטעימה, במיוחד ברגעים המיוחדים בחיים כמו ארוחות שישי, ימי הולדת, חגים ומפגשים חברתיים אחרים. זה כיף לאכול ארוחה בשרית עם תוספות טעימות, כיף להתפנק עם ארוחה חלבית, גבינות וסלטים וגם ממש כיף לעשות אחת לכמה זמן ארוחת על האש כשמזג האוויר טוב. אבל עם כל הכבוד לכל הכיוונים האלו, אם תשאלו אותנו הדבר הכי כיף באמת זה לאכול כריכים טעימים ומפנקים. הם לא מצריכים הרבה מאמץ בהכנה, לא צריך לשבת במיוחד כדי לאכול אותם, אפשר לקחת אותם לכל מקום וכשמכינים אותם, כל אחד יכול להפוך לשף מעוטר כוכבי מישלן בלי שום בעיה. אם סנדוויץ' פסטרמה זה משהו שמדבר אליכם, אנחנו רוצים לחלוק אתכם כאן כמה רעיונות מנצחים לסנדוויצ'ים מעולים שישאירו לכם הרבה טעם של עוד. בתאבון!

סנדוויץ' איטלקי

כריך חלומי וטעים שממש עושה חשק להכין עוד אחד מיד אחרי שמסיימים אותו. אגב, אם אתם מחפשים פסטרמות מתאימות, הקטלוג באתר של זוגלובק יעזור למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

בשביל הכריך האיטלקי אתם צריכים לחם כפרי, מיונז, ממרח פסטו וכמה עלי בזיליקום טריים. מורחים בעדינות את כל הממרחים ושמים מעל פסטרמה איטלקית טעימה ומפנקת. רוצים לשדרג את הסנדוויץ' עוד יותר? אפשר להוסיף פלפלים קלויים, ואם אתם אוהבים חריף אז לכו על פלפלים חריפים.

סנדוויץ' כפרי

הכריך המושלם לאמצע יום העבודה שגם ילדים אגב מאד אוהבים. מכינים אותו עם לחם כפרי טעים ועדיף לקנות אחד טרי שנאפה היום במאפייה. מורחים מעט חרדל ועוד ממרח פלפלים קלויים, ולפני שמוסיפים פסטרמה פרגיות על לבנים, שמים הרבה מאד ירקות טריים וטעימים. אנחנו ממליצים על מלפפון, עגבנייה, גמבה, בצל ירוק ועלי רוקט.

טופ 5: סנדוויצ'ים עם פסטרמה שישאירו לכם טעם של עוד

 

כריך פסטרמה חם

אם בא לכם כריך ממש כמו במעדניות הכי שוות בארץ, אתם יכולים להכין אחד כזה ממש בקלות. כל מה שאתם צריכים זה לחם טוב ואנחנו ממליצים בחום על ג'בטה עסיסית שכדאי גם לשים על המחבת כמה דקות על החלק הפנימי שלה. מקפיצים על מחבת קודם פטריות ובצל ואז מוסיפים מיקס פסטרמות של פסטרממיה בדבש טהור, פסטרמה ברביקיו ופסטרמה כרמל. מקפיצים ביחד כמה דקות ולפני ששמים בג'בטה, שימו רטבים בנדיבות ואפשר ללכת על מיונז, ברביקיו, חרדל דיז'ון ובעצם מה שעושה לכם טוב.

הכי פשוט – סנדוויץ' PLT

מכירים את הכריך המוכר שנקרא BLT? ובכן מדובר על כריך טעים מאד אך לא כשר שמכיל בייקון, חסה ועגבנייה וזהו בעצם. זה טעים ממש ופשוט, והגרסה הכשרה שלו היא לא פחות טובה. כדאי ללכת על לחם דק ולהשתמש בפסטרמת חזה עוף בגריל שהיא טעימה במיוחד. שמים חסה, עגבניה וזהו – פשוט אוכלים. אם אתם מרגישים שמשהו קצת חסר לכם אפשר למרוח שכבה דקה של מיונז.

שווארמה ביתית

קבלו רעיון מדליק לכריך שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם בשווארמה הכי טובה בעיר. חותכים פסטרמה הודו בתיבול שווארמה לחתיכות קטנות ודקות ומקפיצים עם בצל כמה דקות על המחבת. בזמן הזה לוקחים טורטיה מאיזה קמח שאתם אוהבים ושמים בה טחינה, קצת חריף, סלט ירוק ועמבה אם בא לכם ואתם אוהבים. את הפסטרמה החמה שמים ישירות בתוך הטורטיה ומגלגלים אותה בעדינות, והנה לכם לאפה ביתית עם שווארמה טעימה שממש מזכירה את הטעם של השווארמה האהובה עליכם.

אנחנו בטוחים שכבר עשינו לכם חשק וזה הזמן ללכת לאכול. בתאבון!