חולמים לפתוח מסעדה? בדרך לחלום יש לכם לא מעט דרך לעשות, בייחוד בכל הקשור לקבלת מימון אשר יאפשר לכם לפתוח את המסעדה ולנהל אותה לאורך זמן. אם גם אתם רוצים להגשים את החלום ורוצים לדעת איך לקחת הלוואה בצורה נכונה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במדריך זה נציג לכם את כל הפרטים אודות עלויות ההקמה, וכיצד תוכלו  לקבל החלטות נבונות בנוגע להלוואה, כל זאת בליווי של המומחים של חכם משכנתאות. מוכנים? בואו נתחיל!

עלויות הקמת מסעדה – כל מה שצריך לדעת

מדי שנה נפתחות בישראל אלפי מסעדות חדשות. אם גם אתם רוצים לפתוח מסעדה חשוב לקחת בחשבון את העלויות ולתכנן אותן בהתאם לגובה ההלוואה, וזאת מתוך מטרה להוביל בסופו של דבר ליצירה של תקציב שממנו תוכלו לנהל את כל מערך המימון לטובת ההקמה והניהול. המומחים של חכם משכנתאות מסבירים כי העלויות של הקמת מסעדה הן גבוהות מאוד, וזאת בשל מגוון רחב של אופרציות שעליהן תידרשו לשלם – החל מתכנון של המסעדה המתבצע על ידי אנשי מקצוע, בניית תקציב באמצעות שף אחראי בעלות שיכולה להגיע גם ל-20,000 ₪, רישוי עסק בסך של כ-7,000 ₪, חשמל – 5,000, נגישות – 5,000 ₪ ועוד. אחת מההוצאות הכבדות ביותר בעבור מסעדנים היא יועץ מסעדות אשר מלווה את התכנון, הקמה וכן התפעול המסעדה כאשר העלות היא בין 5,000-60,000 ₪. שימו לב כי במידה ואתם בוחרים לשפץ את התשתיות אשר כוללות מיזוג חשמל נירוסטה + מדובר בהוצאות נוספות שיכולות לנוע בין 4000 ש"ח ועד 16,000 ש"ח למטר מרובע.

השוואת מחירים – גם בתחום של מסעדנות

תחום המסעדנות נחשב לתחום מבוקש אך גם מסוכן מאוד, ועדות לכך ניתן למצוא בסגירה מואצת של מסעדות אשר מתרחשת על בסיס קבוע. על מנת שתוכלו להעשיר את הראש מעל המים, כמו גם לקבל החלטות נבונות בנוגע לאפשרויות המימון בעקבות לקיחת הלוואה, ממליצים חברת חכם משכנתאות להכין מראש מימון ראשוני אשר מבוסס על ההון העצמי שלכם לצד בחינה של הלוואה משתלמת מהבנק, כאשר ליווי עוד מהשלב הראשון הוא חיוני. הסיבה לכך נובעת מתוך מטרה להוביל לקבלת החלטות נבונה אשר מבוססת על היכולת הפיננסית לעמוד בהחזרים החודשים, ובהתאם לכך לקבל הלוואה בתנאים משתלמים.

 

 

תזרים מזומנים – חיוני להקמה וניהול של מסעדות

אחת מהטעויות הקריטיות של בעלי עסקים אשר רוצים להקים מסעדות נובע בשל הרצון לפתוח את המסעדה ללא חשיבה לבניית תקציב פיננסי אשר יאפשר קבלת אוויר וכן ניהול של תזרים שיאפשר סיכוי להצלחה גם בהמשך. על כן, יש לא מעט אפשרויות אשר עומדות בפניכם כפי שמסביר עידו עוז, המייסד של חכם משכנתאות, הן באמצעות לקיחה של הלוואה מהבנק, מחזור של משכנתא ועוד. קבלת החלטות כמו זו צריכה להתבצע בליווי של צוות יועצים פיננסים, לטובת קבלת החלטות נכונות.

ניהול מקצועי כבר משלב ההתחלה

חלק בלתי נפרד מניהול מקצועי בעבור בעלי מסעדות לעתיד כולל בנייה של תזרים מזומנים המבוסס על מקורות מימון מגוונים. עסקי המסעדנות הם עסקים מסוכנים, ועל כן חלק מהבנקים מקשים מאוד על התהליך של קבלת אישורים, ובשל כך ליווי המתבצע עוד בשלבים הראשונים הוא בעל השפעה חיובית על היכולת להוביל להקמה של מסעדה משגשגת.

לסיכום

הסקירה אותה הצגנו לכם כאן מהווה דרך מצוינת לקבל תמונת מצב לגבי עלויות הקמה וניהול מסעדה. אם אתם רוצים לקבל ליווי מקצועי לטובת קבלת מימון, זה הזמן לפנות למומחים של חכם משכנתאות אשר ישמחו לסייע, לכל אורך הדרך.