שף הוא איש המקצוע אשר אחראי על ניהול המטבח, יצירה של תפריטים בהתבסס על מתכונים לצד הכשרה של סגל וכן פיקוח על טיב העבודה, כל זאת כחלק מהגדרות התפקיד. למעשה, התפקיד של שף הוא תפקיד משמעותי מאוד גם בעולם המסעדנות, הפנאי והבילוי, והוא נחשב לאחד מהתפקידים המבוקשים ביותר במשק. הסיבה לכך נובעת הן בשל העוצמה הנלווית לתפקיד מבחינת האצלת סמכויות והן בשל היותו מודל לחיקוי של טבחים צעירים אשר לומדים את העבודה דרך התלמדות אצל שפים, כאשר בהמשך הם יכולים להמשיך ולהתקדם בסולם הדרגות. אם אתם רוצים לממש את התשוקה שלכם לעולם הבישול ולהפוך לשפים מקצועיים, אין ספק כי לימודים במכללת רימונים הם בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להזניק את הקריירה שלכם ולהפוך לאוטוריטה בתחום. מה תלמדו במסגרת הקורס? כל הפרטים בכתבה הבאה.

לימודי שף במכללת רימונים – כל מה שצריך לדעת

התפקיד של שף הוא תפקיד משמעותי מאוד וזאת מאחר ומדובר באדם החשוב ביותר בכל מסעדה אולם או בית מלון וזאת מאחר וההצלחה או הכישלון נרשמים על שמו. לצידו עובדים ספקי מזון צוות עובדים וכמובן הלקוחות ועל כן הכשרה מקצועית בתחום היא בעלת השפעה ישירה על היכולת להתקדם בסולם הדרגות מטבח לדמות סמכותית כמו שף. הקמפוס המוביל בישראל ללימודי אומנות הבישול וקבלת הכשרה כשפים היא מכללת רימונים אשר נחשבת למובילה בתחומה, וזאת בשל מסלולי לימוד מובילים המתמקדים באומנות הבישול, כל זאת מתוך מטרה לסייע לתלמידים לפתח קריירה ארוכת טווח בתחום. מידע נוסף אודות מסלול לימודים סוג 5 מהווה דרך מצוינת בעבורכם להבין כיצד תוכלו להתחיל ולהתניע את הקריירה שלכם במסגרת מקצועית המבוססת על ליווי לכל אורך הדרך, מתוך מטרה לספק לכם את ההכשרה המקצועית לטובת איוש תפקיד משמעותי ובעל חשיבות גבוהה כמו תפקיד השף.

הכשרה מקיפה ומקצועית

מטרת התוכנית היא לספק הכנה למבחני הגמר באמנות הבישול, כאשר התוכנית הזו מפוקחת על ידי משרד העבודה. בנושא הלימוד אותם לומדים במסגרת התוכנית ניתן למנות בן היתר: תורת הבישול, ניהול והנעת צוותים, ניהול חונכות והדרכה, בניית מתכונים, יחסי עובד מעביד, תכנון מטבח, תזונה ובישול בריא לצד ניהול מערכות הזנה והסעדה, ביקורות מזון ומשקאות ועוד. מדובר בתוכנית מקיפה שבסיומה תקבלו תעודת גמר מטעם מכללת רימונים לצד תעודה סוג 5 מטעם משרד העבודה.

 

 

למי הלימודים יכולים להתאים?

במידה ואתם בעלי ותק מקצועי של לפחות שנה ומחזיקים בתעודה מסוג 4 או בעלי תעודה סוג 3 ובעלי ותק של שנתיים, המסלול הזה יכול להתאים לכם בשביל לשכלל את היכולת ולגשת למבחן הסמכה סוג 5 מטעם משרד העבודה המקנה לכם את היכולת לעבוד כשפים במלונות, מסעדות כמו גם אולמות אירועים. בנוסף, מסלול זה מתאים גם בעבור בעלי ותק מקצועי מוכח של תשע שנים ואשר לא קיבלו תעודת הסמכה, אולם רוצים לקבל את ההכשרה בשביל להתקדם בסולם. מדובר במסלול מבוקש מאוד ועל כן רצוי כבר עכשיו להיכנס לאתר של מכללת רימונים, בשביל לבחון את המועדים החדשים של הקורסים אשר נועדו למען לטבחים מקצועיים.

לסיכום

מכללת רימונים היא מכללה מובילה בתחומה אשר הצליחה להכשיר אלפי סטודנטים בתחום הסעדה, אירוח ומלונאות. השילוב של כיתות לימוד לצד סדנאות מטבח משוכללות כמו גם צוות מרצים מהשורה הראשונה הוא זה שהופך את המכללה הזו לבעלת חשיבות בעבור כל טבח שרוצה להתקדם, ולהפוך לשף מקצועי.