אם אתם מחפשים לילד שלכם פעילות מתוקה ואתם רוצים להעביר אותו חוויה משמעותית, אתם נמצאים במקום הנכון. הכירו את סדנאות השוקולד לילדים ביער הקקאו בירושלים.

הכירו את סדנת השוקולד של קקאו

אם הילד שלכם אוהב שוקולד אתם צריכים להתעניין בסדנת שוקולד לילדים בירושלים של יער הקקאו. מדובר בסדנא מיוחדת מאד שבמהלכה הילד שלכם יתנסה בהכנה של שוקולד במגוון רחב של סוגים. המטרה של הסדנה הזו היא בראש ובראשונה לסייע לילד שלכם לרכוש כישורים חדשים שלא היו לו עד כה ולחשוף אותו לעולם צבעוני ומיוחד כמו עולם השוקולד.

מדובר במפעל שוקולד קטן בירושלים המפסיק את עבודת הייצור ומארח סדנאות שוקולד בחגים ובימים חופשיים אחרים. ניתן להזמין סדנת שוקולד מקצועית ללימוד הכנת שולחן שוקולד, הכנת פרלינים, או להזמין סדנת פרלינים להכנת פרלינים מיוחדים בטעמים כגון בזיליקום, פסיפלורה ופרלינים קרמל מלוח. הכל נארז במקום ונלקח הביתה.

למה דווקא סדנה ביער הקקאו?

חומרי הגלם אינם מזויפים והסדנה עומדת בתקני האיכות של כל המוצרים שלנו: חומרים טבעיים בלבד, ללא חומרי טעם וריח וחומרים משמרים. מבחינת המוצר. התמורה לכסף שתשלמו היא מלאה ואף יותר מזה, כי גם השוקולד איכותי וגם הילדים שלכם יצאו עם כלים שעד היום לא היו להם וזה יתרון משמעותי במיוחד. כמו כן, זו הזדמנות מעולה להגיע לירושלים, לשכור רכב בעיר, לטייל ולחקור את אוצרותיה התרבותיים, ההיסטוריים והקולינריים של העיר. אין כמו החיבור של השוקולד עם ירושלים, עיר כל כך מרגשת שהתנועה בה לא נפסקת, עיר עם כל כך הרבה טעמים וגוונים שונים, ממש כמו השוקולד שהילדים שלכם יכינו בסדנא.

 

 

למה מומלץ לעשות סדנת שוקולד?

הילדים שלנו רגילים ללמוד, לשחק, להתרגש ולהיות מופעלים. אבל כמה מהאטרקציות שעשיתם ביחד הביאו משהו חדש לשולחן? כמה פעמים ישבתם יחד ונחשפתם לעולם צבעוני שפשוט דורש מכם להחזיק אותו ביד ולנסות אותו? עבודת תהליך מאפשרת לילדים לרכוש בסבלנות מיומנויות חדשות, לגלות שילובים מעניינים שהם יכולים, ולנוע בין הטעימות הדרושה לזילוף מים לבין העוצמה הדרושה למיצוי פרלינים.

עקבו אחר מסע מרתק ומתוק בהיסטוריה של השוקולד, תלמדו כיצד מכינים אותו, משם תטעמו את סוגי השוקולד הייחודיים שיש למפעל להציע, ובסיומו תכינו את השוקולד בעצמכם ותפעילו את היצירתיות והדמיון המשתוללים שלכם.

קצת על השוקולד והיתרונות שלו

הגיע הזמן להכיר כמה עובדות על הממתק הטעים. אכילת שוקולד משחררת אנדורפינים, תחושת הנאה והנאה שאהובה על צעירים ומבוגרים כאחד. שוקולדים הם המתנה האידיאלית לכל אירוע ולכל אחד. אף אחד לא ישמח לקבל מתנה הכוללת שוקולדים, בכל זמן ובכל מקום, בכל עונות השנה.

כולם אוהבים שוקולד והילדים בוחרים בעצמם את הטעמים שלהם כי המגוון הוא כל כך רחב. לאורך הסדנה החוויה היא תגלית, שכן אף אחד לא מפחד לטעום שוקולד – פתאום אנחנו מגלים שמשהו שלא ציפינו לו דווקא טוב לנו. שוקולד מחבר בין אנשים וכולם נפתחים כשהם טועמים ומלקקים אותו.

ומה לגבי היתרונות הבריאותיים שלו? לפי מחקרים, הקקאו מכיל חומרים הדומים לאספירין – כלומר, הם מווסתים את תהליך קרישת הדם בכלי הדם. מחקרים אחרים מצאו שקקאו משפר את תפקוד דפנות כלי הדם, ובכך מונע טרשת עורקים. בנוסף, קקאו יכול להגביר את הייצור והזמינות של חומרי תחמוצת החנקן, שיכולים לסייע בשיפור זרימת הדם ולחץ הדם.

לסיכום,

אם אתם רוצים שהילד שלכם יחווה חוויה משמעותית ומאתגרת אנחנו ממליצים לכם לקחת אותו לאחת מסדנאות השוקולד של יער הקקאו בירושלים.