בלב המרכז הטכנולוגי השוקק של תל אביב, שבו עובדי הייטק בכל הרמות והחברות מפיחים חיים ברעיונות משני עולם מידי יום, שוכנת סצנה קולינרית מרשימה לא פחות שמלווה אותם בחיי היום-יום בעמוסים בעבודה. המסעדות של תל אביב לא רק מציעות מנות טעימות כדי להשביע את הרעב הכבד של יום העבודה, אלא גם מספקות את ההפוגה הנחוצה מעבודה טכנולוגית בקצב גבוה. בין אם אתם מפתחי תוכנה שמתעסקים בקודים או מנכ"לים של חברה בהתפתחות שעושים סיעור מוחות על הסטארט-אפ הגדול הבא, לתל אביב יש פינות אוכל שתתאים לכולם. במאמר הזה ריכזנו עבורכם את רשימת המסעדות שכל עובד הייטק בתל אביב צריך להכיר. אז למה אתם מחכים?

קפה נואר

קפה נואר היא מסעדת בסגנון ביסטרו צרפתי שמגישה מנות מוקפדות שמתאימות בדיוק לארוחת צוהריים ביום עמוס במשרד. עם זאת, בהייטק יש הרבה תפקידים כמו מפתח Python שהם תובעניים ועמוסים ולכן לא תמיד יש זמן להתארגן ולצאת לארוחה מפנקת. הרבה הייטקיסטים מוצאים נחמה בהזמנת משלוח של מנת הדגל של קפה נואר הלוא היא מנת השניצל והפירה האגדית.

רומנו

מסעדת רומנו של השף אייל שני מתהדרת במגוון רחב של מנות. החל ממנות דגים מיוחדים, בשרים ועד למנות עונתיות של ירקות טריים. הייטקיסטים רבים מחשיבים את המסעדה כאפשרות מפנקת לארוחת צוהריים משביעות ומהנות. התיאורים הייחודיים של כל מנה משקפים את ההשקעה והחשיבה שנעשו מאחוריהן. ויחד עם זאת המנות נחשבות לפושטות ומענגות.

נאם

נאם היא מסעדה בסגנון אסייתי ובעיקר מאכלים תאילנדים. למסעדה שירות משלוחים מעולה המשמש לא מעט הייטקיסטים רעבים בשעת צוהריים. היא מעוצבת בסגנון תאילנדי של ממש. בתפריט יש מנות שכל מי שמגיע למסעדה אחרי שהיה בתאילנד אפילו פעם אחת יכול להרגיש כאילו ברגע הוא חזר לשם שוב. מדובר במסעדה מומלצת ומקצועית, ואף עמוסה מאוד – אז שקלו להזמין מקום מראש אם אתם חבורה שיוצאת לאכול צוהריים יחד.

 

 

הדסון

מדובר במסעדת בשרים ברמה גבוהה ביותר. כביכול מדובר באוכל פשוט – בשרים על האש, אבל כל מנה של המסעדה, החל מההמבורגר ועד מנות הצד כמו סלט הקיסר, נחשבת לאיכותית ובעלת טעמים מרהיבים. אין ספק שזו אחד מהמסעדות הטובות ביותר עבור הייטקיסטים שמחפשים מנת בשר טובה ומשביעה לארוחת הצוהריים.

משייה

עבור הייטקיסטים שמחפשים לסעוד ארוחת צוהריים במסעדת גורמה יוקרתית, משייה היא המסעדה האולטימטיבית. בכל אחת ממנות המסעדה יש טוויסט מיוחד שהופך אותה לבלתי נשכחת. השף יוסי שטרית, שהמסעדה בבעלותו, לקח את המנות העדתיות הקלאסיות כמו קובנייה או מעורב ירושלמי והפך אותן למנות גורמה חלומיות.

פרא

מסעדת פרא היא התגלית החדשה של הייטקיסטים בתל אביב. המסעדה מגישה מנות מתחלפות בכל יום הכוללות בין היתר דגים, ירקות טריים או מבושלים ולחמים שנאפים במקום. מדובר בפנינה בעיר שנפתחה לפני שנים אחדות והפכה לאחד המקומות האהובים על הייטקיסטים לארוחות צוהריים ייחודיות וטעימות.

 

לסיכום

תל אביב, הידועה כמרכז טכנולוגי שעובד מסביב לשעון, מתאימה את מוניטין ההיי-טק שלה לנוף קולינרי שמבין ונותן מענה לצרכים של קהילת הטכנולוגיה שלה. מארוחות צהריים בקצב מהיר ועד חוויות גורמה נינוחות, מסעדות העיר מציעות שילוב מושלם של טעם, חדשנות ואווירה. אז בפעם הבאה שאתם מנפים באגים בתכנות הקוד המסובך הזה או חושבים על אפליקציה פורצת דרך, קחו הפסקה ותנו למוסדות הקולינריים הטובים ביותר בתל אביב לתדלק את היצירתיות שלכם. אחרי הכל, טכנולוגיה ואוכל עוסקים שניהם בחדשנות ובתשוקה, והיכן טוב יותר לשלב ביניהם מאשר בלב התוסס של בירת הטכנולוגיה הישראלית? ביהיה לכם בתיאבון!