נראה כי בימינו, רובינו מנצלים את האפשרויות הרבות של הטכנולוגיה ומנצלים מערכות חכמות לטובתנו. אנחנו מחברים את הטלפון החכם עם בלוטוס' למערכת השמע ברכב ומגיעים מנקודה לנקודה בעזרת ג'י פי אס, מזרימים מדיה ישירות אל המכשירים החמים שברשותנו וכמובן מקבלים את כל המידע שאנחנו צריכים בנושאים שונים מהרשת באופן בלעדי כמעט. יחד עם זאת, נראה כי בנקודה הזאת עדיין אין הרבה אנשים שמנצלים את היתרונות הרבים של בתים חכמים, על אף שאלו בהחלט יכולים להפוך את החיים לנוחים הרבה יותר. בפרט, האפשרות של יצירת מטבח חכם בבית היא נוחה במיוחד ואפילו יכולה להציל חיים. אם עדיין לא שמעתם על הדבר הזה, אם אתם שוקלים אם לעשות את זה ולא בטוחים שזה צעד נכון או שאתם רוצים להתחיל ולא ממש יודעים מאיפה, אנחנו רוצים לנסות לענות על השאלה האם מדובר בצעד משתלם וכן להסביר על האפשרויות השונות שקיימות כיום למטבח חכם.

תריס או וילון חשמלי

באופן כללי אם זה נושא שמעניין אתכם, שווה להכיר את התחום של פתרונות בית חכם מבית Somfy. החברה הזאת מציעה לא מעט דברים מעניינים ואחד מהם שמתאים במיוחד למטבח הוא תריסים או וילונות חשמליים. במקום לפתוח אותם באופן ידני כשהידיים מלוכלכות, לתקן בכל פעם שמשהו נתקע ובאופן כללי להרגיש אי נוחות – הווילונות והתריסים החכמים יקלו על הפעולה הזאת באופן משמעותי. תוכלו לדאוג לתאורה או החשכה מדויקת וכמובן שאפשר לחבר אותם למערכת הגדולה של בית חכם לשליטה פשוטה דרך שלט אחד או שליטה דרך הטלפון הנייד.

מקרר חכם

המקררים החכמים הם מוצרים מעניינים ביותר שהופכים את הניהול של כלכלת הבית לנוח ופשוט. יש כל מיני דגמים עם תכונות שונות, אבל בגדול מדובר על דברים כמו עריכה חכמה של רשימות מלאי, אפשרות לצג שקוף המאפשר לראות מה יש במקרר בלי לפתוח אותו וכן התראות לנייד על מוצרים שחסרים. אלו פיצ'רים מצוינים במיוחד עבור משפחות גדולות שצריכות לדאוג למקרר מלא בכל זמן.

העתיד כבר כאן: האם כדאי להפוך את המטבח לחכם?

תנור חכם

תנור חכם הוא גם מוצר נוח במיוחד שיכול להקל על החיים ובמיוחד לשפר את האפייה למי שאוהב לאפות הרבה. הוא יודע לספק תובנות במהלך האפייה אם יש צורך בשינוי התכנית או הטמפרטורה. מתריע לנו כאשר שכחנו לכבות אותו או כאשר משהו נשכח ונשרף ויש תנורים שאפשר לשלוט עליהם אפילו מרחוק וזה מצוין במקרים בהם שכחתם לכבות את התנור וכבר יצאתם מהבית.

תאורה חכמה

עוד פתרון נוח במיוחד שאפשר למצוא אגב במוצרים הבית החכם של סומפי. התאורה נשלטת גם כאן בקלות דרך שלט ייעודי או דרך האפליקציה ואתם יכולים לחבר מהשלב הראשון או בהדרגה את כל המכשירים החכמים של סומפי לאותה מערכת אחת שתוכלו לשלוט בה בקלות.

רוצים ללמוד עוד על הנושא?

בית חכם ומטבח חכם בפרט, אלו דברים שיכולים להפוך את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים, קלים ונעימים. עם זאת, זה משהו שצריך להכיר וללמוד על מנת להנות ממנו ובהחלט אפשר לעשות את השינויים בהדרגה. אם אתם רוצים ללמוד עוד על התחום המרתק הזה, תוכלו למצוא תוכן רב בנושאי טכנולוגיה שיעשיר את הידע שלכם בכמה מהפודקאסטים המובילים והמעניינים ביותר בתחום.

בשורה התחתונה אם אתם שואלים אותנו, מטבח חכם זו בהחלט דרך נפלאה להפוך את השהות שלנו במטבח לנעימה, קלילה ויעילה הרבה יותר ואנו ממליצים לשקול זאת בחום.