בשנים האחרונות פורטוגל הפכה ליעד מבוקש מאוד בקרב תיירים, ובין היתר גם ישראלים, זאת בשל מגוון היעדים והאטרקציות שקיימים באזור ומקנים חופשה ייחודית ומגוונת. אם אתם מתכננים טיול בפורטוגל, אל תוותרו על החוויה הקולינרי שקיימת במדינה, ובדיוק בשביל זה – ריכזנו בעבורכם כמה המלצות טובות.

טסים לפורטוגל!

מאז שהרשויות בפורטוגל פרסמו את האפשרות להוציא דרכון פורטוגלי, נדמה שלא מעט ישראלים פוקדים את המדינה, ולא בכדי. פורטוגל מציעה מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים, ונוסף להן, גם שלל יעדים ייחודיים ונופים מרהיבים במיוחד. אם לא די בכך, יש בפורטוגל סצנה קולינרית נהדרת, וכיום ניתן ליהנות ממגוון רחב של מסעדות מעולות, שיעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת.

טיול קולינרי בפורטוגל: המסעדות שחייבים לאכול בהן לפחות פעם בחיים

טופ 5: המסעדות המומלצות בפורטוגל

טעים מאוד!

האמת היא שיש לא מעט מסעדות שוות באירופה, ורבות מהן נמצאות דווקא בפורטוגל. לכן זה בהחלט לא מפתיע שהישראלים גילו מחדש את פורטוגל, ונוהגים לפקוד אותה בהמוניהם מידי שנה. חוויה קולינרית באירופה היא באמת מאוד ייחודית, זאת בשל העובדה שניתן למצוא מגוון רחב של סגנונות קולינריים, ולבקר במסעדות שף של שפים מוכרים ופופולאריים במיוחד. חובבי הקולינריה וודאי ימצאו עוד מגוון רחב של מסעדות מצוינות, לצד דוכנים מקומיים ושווקים שמוכרים אוכל רחוב טעים וקליל.

כדאי לערוך רשימה מסודרת של כל המסעדות שתרצו לבקר בהן במהלך הטיול, ולו כדי שלא תפספסו אף אחת. רצוי לאסוף את הכתובות המדויקות של המסעדות, ואת דרכי ההגעה המומלצים (בתחבורה ציבורית או ברכב) – זה יאפשר לכם להתנייד בקלות בתוך המדינה, ואף לבקש סיוע והכוונה מהעוברים והשבים.

בתיאבון!