קידום עסק לאוכל ביתי

רבים ממי שפותחים עסק לאוכל ביתי עושים זאת מתוך תשוקה גדולה. הם מרגישים שהם מגשימים חלום ויוצרים בעשר אצבעות עסק שהוא על טהרת הבישול הביתי, הטעים והבריא. ההשקעה בעסקים כאלו היא בדרך כלל רבה מאד בצד של האוכל, המתכונים והרכיבים. דברו פעם עם בעלים של עסק כזה ותראו איך העיניים שלהם בורקות כאשר הם מתארים את המנות, ההשראה להן ואת המקור לחומרי הגלם. מה שחסר לעיתים קרובות לאותם עסקים היא גישה נכונה ומודעות לכלי שיווק שונים. במאמר הזה נשים דגש על קידום ברשתות חברתיות עם הסתכלות על עסק המזון הביתי שלכם. המאמר יעסוק ברשתות העיקריות אשר רלוונטיות לכם.

פייסבוק

רשת הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה כיום. היא מכילה תכנים מסוגים שונים המכסים את רוב עולמות התוכן הנפוצים ברשתות החברתיות השונות: פוסטים כתובים, תמונות, סרטונים, סטוריז, שידורים חיים ועוד. למשתמש העסקי היא מציעה שלל כלים בדף העסקי. אלו כוללים בין היתר מערכת הודעות מתוחכמת, יצירת חנות עם מוצרים שונים וגם יצירה של קבוצות המשויכות לדף העסקי. בתור עסק למזון ביתי, תוכלו להציג את כל הצדדים במוצר או בשירות שלכם:

בשביל להגיע לחשיפה מירבית של התכנים, קיימת אפשרות של קניית לייקים בפייסבוק. רצוי להשתמש באפשרות הזו בשביל לקדם את התכנים בעיני מי שנכנס ומתבונן בהם וגם בשביל שהאלגוריתם של הפלטפורמה יציע אותם ליותר משתמשים.

קבוצות פייסבוק שונות יכולות להיות מקום להתערות בקהל היעד שלכם. תוכלו להשתתף בדיונים, לענות על שאלות ואפילו להיות מתויגים כאשר כאלו שאלות עולות. בקבוצות תצטרכו להשתתף כמשתמשים פרטיים. אנחנו ממליצים תמיד להיות גלויים באשר לעובדה שאתם בעלים של עסק מזון ביתי.

אינסטגרם

האינסטגרם היא רשת המבוססת יותר על תכנים ויזואליים. היא מאד מתאימה לעסקי אוכל ובוודאי לאוכל ביתי בו חלק מהעניין הוא הצגה של תהליך ההכנה. אחת היתרונות כאן הוא השיתוף המהיר של פוסטים גם לחשבון הפייסבוק, דבר אשר חוסך זמן רב ומאמץ. שווה להשקיע בציוד צילום ותאורה טוב בכדי להפיק תכנים מעולים. גם באינסטגרם ניתן לרכוש לייקים בכדי להאיץ את תהליך הפיכת החשבון לוויראלי.

טיקטוק

אנחנו ממליצים על הרשת הזו מכיוון שהיא נמצאת בצמיחה ולמעשה היא אחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר בשנת 2020, יש בה קהל צעיר ודינמי והיא מציעה תכנים ויזואליים בדמות סרטונים קצרים. יש בטיקטוק הרבה חשבונות מסביב לנושא האוכל והקולינריה ומסביבם קהל עוקבים רב אשר ממתין רק לכם. שווה להיכנס עכשיו ולפתח חשבון במה שנראה כמו הרשת החברתית הגדולה הבאה.

 

השיווק ברשתות חברתיות יכול להיות מאד יעל בשבילכם. הוא מאפשר לכם להפוך לקוחות מרוצים לעוקבים אשר יביאו איתם עוד עוקבים אחרים, ימליצו להם ויגדילו לאט לאט את מעגל הלקוחות שלכם. בתור עסק מזון ביתי הנשען על לקוחות חוזרים – אתם חייבים לפתח את החשבונות השונים ברשתות החברתיות. ההתחלה תהיה תמיד קשה – מעט עוקבים ולא הרבה פעילות. יש לכך שני פתרונות. הראשון הוא העלאה סדירה של תכנים איכותיים שיתנו ערך לעוקבים. השני הוא קניה של לייקים, לפחות בהתחלה, בכדי להאיץ את תהליך ההתרחבות של החשבון. קניית לייקים עושים בחברה מקצועית עם ניסיון אשר גם תוכל לייעץ לכם איזו חבילה תתאים לצרכים של עסק המזון הביתי שלכם.