להעביר את הזמן בכיף במהלך הבישולים

חובבי המטבח וודאי יודעים, שלעיתים השהות במטבח יכולה להימשך שעות, כשזה תלוי כמובן בסוג האוכל שמכינים ובכמויות האוכל. במקרים מסוימים, הבישול גוזל זמן יקר, ולא מעט בשלנים מחפשים דרכים להעביר את זמן הבישולים בכיף ובהנאה. אם גם אתם מוצאים את עצמכם לא מעט שעות בתוך המטבח – המאמר הזה הוא בשבילכם, משום שריכזנו בעבורכם מספר דרכים יצירתיות לבילוי חווייתי ומעשיר במטבח. שנתחיל?

האזינו לרדיו

דרך נהדרת לנצל את זמן הבישולים, היא להאזין לתוכניות רדיו שונות, החל מתוכניות חדשותיות ועד לתוכניות בידור או אירוח. אם אין ברשותכם מכשיר רדיו במטבח, תוכלו להיעזר באתרי אינטרנט (כמו אתר רדיו הד) או באפליקציות ייעודיות, כך תוכלו להאזין לרדיו רשת א באינטרנט, להקשיב לחדשות של רשת ב', או לגלות מה חדש במוזיקה באמצעות גלגל"צ.

הכינו לכם פלייליסט

הרדיו לא מדבר אליכם? ובכן, זה זמן מצוין להכין לעצמכם פלייליסט שכולל את כל השירים האהובים עליכם, כשניתן לעשות זאת דרך אתר יוטיוב, אפליקציית ספוטיפיי וכו'. כדי לגוון מעט, מומלץ להכין מספר פלייליסטים שונים, ובכל פעם להאזין לפלייליסט אחר.

העשירו את הידע והאזינו לפודקאסטים

תחום הפודקאסטים הפך למאוד פופולארי בשנים האחרונות, ולא בכדי. מדובר בתוכניות להאזנה שנקראות בעברית הסכתים. לעיתים מדובר בפודקאסט בעל פרק אחד, ולעיתים מדובר בפודקאסט שמונה כמה וכמה פרקים. נושאי הפודקאסטים מאוד מגוונים, כשניתן למצוא תוכניות שעוסקות בכלכלה, בהקמת עסקים, בבריאות, במדע ואפילו ישנם פודקאסטים לילדים.

זו דרך נהדרת להעשיר את הידע באופן אגבי, כלומר תוך כדי עשיית פעולה אחרת (במקרה זה, בזמן הבישולים, אבל בהחלט ניתן להאזין לפודקאסטים גם בזמן נהיגה, נסיעה ארוכה או אפילו אימון). יש פודקאסטים מצוינים שמנגישים מידע מורכב באופן ידידותי, ומאפשרים ללמוד על תחומים חדשים ומרתקים. תרצו כמה המלצות? "חיות כיס" הוא פודקאסט נהדר ומאוד מומלץ, כמו גם "סיפור ישראלי", "היסטוריה גדולה בקטנה", "קיצור תולדות האנושות" ועוד.

סדנת בישול עם הילדים

דרך נוספת להעביר את הזמן במטבח בכיף טמונה דווקא בשותפים, ולא סתם שותפים – הילדים שלכם (או בני הזוג). זמן הבישולים בהחלט יכול להפוך לזמן איכות עם בני המשפחה, כך תוכלו לבשל יחדיו, להקנות לילדים כישורי בישול שונים ואולי אף ללמד אותם להכין את התבשילים המסורתיים של המשפחה (כן, כן… אלה שעוברים מדור לדור).

שנסכם?

בין אם אתם נוהגים לבשל שעות ארוכות ובין אם לא, בהחלט ניתן להנעים את זה הבישולים בדרכים שונות. אין ספק כי רבים מבקשים להפוך את המטבח למקום שכיף לבשל בו, ולכן הם משקיעים בחיפוש אחר מתכונים חדשים, רכישת גאדג'טים מיוחדים וכו'. עם זאת, כדי להפיק כמה שיותר הנאה מהשהות במטבח, תמיד טוב להנעים את הזמן ולנצל אותו כדי להאזין לתוכניות רדיו שונות, פודקאסטים מעניינים ועוד.