ספק אינטרנט

חיבור לרשת האינטרנט, הוא בין הדברים שמוצאים במסעדות רבות כיום. מדובר גם על חיבור לשימוש צוות המסעדה וגם על חיבור לשימוש לקוחותיה. עבור שתי המטרות, חשוב לבחור בספק אינטרנט איכותי. אלה חמישה טיפים, שיסייעו לכם לעשות זאת:

להבטיח אמינות

לכאורה, חיבור האינטרנט הוא לא הדבר החשוב ביותר למסעדה ולכן עשויים לחשוב (בטעות), שאין צורך להשקיע יותר מדי בבחירת ספק. מצד שני, פעילויות של עסקים, כולל מסעדות, נעזרות כיום במידה רבה כל כך ברשת האינטרנט, שמומלץ לחשוב אחרת. לפני הכול, הספק שבו תבחרו חייב להיות אמין. בחירה בספק כזה, דוגמת ספק אינטרנט Itc תספק לכם ראש שקט מבחינות רבות. חישבו לרגע, על המידה שבה עסקים משקיעים משאבים בדברים שוטפים, שוליים לכאורה. בניהול מסעדה בוודאי, יש אינספור פרטים קטנים כאלה, שעשויים לסרבל ולסבך ולגזול עוד עבודה ומשאבים. למה שחיבור האינטרנט יהיה חלק מבזבוז כזה? זה מיותר! מוטב להשקיע פעם אחת ביסודיות ובנחת בבחירת ספק ולזכות, כאמור, בראש שקט לטווח הארוך.

להיעזר בחוכמת ההמונים

בכדי לבחור את הספק היטב, כדאי לפני הכול לבדוק מה אומרים עליו אחרים. ניתן לתאר זאת, כהסתייעות בחוכמת ההמונים. לספקים מקצועיים דוגמת itc יש לא מעט וותק ולקוחות, כך שייתכן מאוד שאתם כבר מכירים לקוחות עבר שלהם (או לקוחות קיימים). ברשת האינטרנט תמצאו פעמים רבות חוות דעת מסוגים שונים על הספקים. כדאי לעבור עליהן, אם כי מומלץ תמיד לקחת אותן בעירבון מוגבל. מתחרים או סתם לקוחות ממורמרים (לא בהכרח בצדק) עשויים לכתוב ביקורות שליליות באופן מוגזם. מאידך, אחרים עשויים לכתוב ביקורות מוגזמות לחיוב. כדאי בעיקר לשים לב לתוכן הביקורות. האם יש בהן התייחסות חוזרת לטענות או מחמאות בנוגע לדברים ספציפיים, קונקרטיים? זו היא נקודה חשובה, מאחר שאמירות מעורפלות ("לא יודע לגבי החברה הזו") או כלליות ("מעולה!" "גרוע מאוד!") לא בהכרח שימושיות.

חבילות וערכים מוספים

בהשוואה בין ספקי החיבור לאינטרנט, מומלץ לקחת בחשבון שני דברים ביחד. מחד, כדאי לקחת בחשבון כמובן את החבילות שכול ספק מציע. עליהן להתאים לדרישותיכם ורצוי שתהיינה גם מעט יותר מכך, ליתר בטחון. מאידך, מומלץ לבדוק האם ואילו ערכים מוספים הספק מציע מעבר לכך. לעתים, מדובר ביכולות שימושיות מאוד, בתחומים כמו אבטחה, גיבוי, התאוששות מאסון ועוד.

להתרשם ישירות

להשלמת ההתרשמות של לקוחות עבר ולקוחות קיימים של אותו ספק, הוסיפו את ההתרשמות האישית שלכם. חברה רצינית כמו ספק itc תהיה עם נוכחות ברשת האינטרנט עצמה. איך האתר שלו נראה? האם ועד כמה הוא מסייע? בשיחה עם נציגי הספק לשם בירורים, מה זמינותם? מה התחושה של האינטראקציה מולם? עד כמה זה מרגיש מקצועי? זריז? אמין? יסודי?

לנסות ולבדוק

מעבר להתרשמות מהאינטראקציה הראשונה עם אתר הספק ועם הספק עצמו, ניתן וכדאי פשוט לנסות ספקים שונים. קל כיום לעבור בין ספקי אינטרנט, כך שניתן לעשות זאת ללא סיבוך רב. בהתרשמות ישירה כזו, תוכלו (ומומלץ) לבדוק את הדברים בצורה שיטתית מאוד. בדקו את מהירויות החיבור לאינטרנט, לוודא שהן עומדות במה שהוסכם עם הספק. בדקו את השרות והתמיכה הטכנית שלו, בכדי לוודא שהיא טובה גם עכשיו שאתם לקוחות משלמים (ולא רק לפני כן, כשאתם לקוחות מתעניינים).

לסיכום

בחירת ספקים למסעדה היא תהליך חשוב ורציני ואין סיבה, שבחירת ספק אינטרנט תהיה שונה. גשו לכך באותם סטנדרטים גבוהים ומקצועיים וסביר שתמצאו ספק איכותי, לפי כל דרישותיכם.