אתם יכולים להיות נאים וחטובים כאחד, אך אם עור הפנים שלכם ייראה נפול או מקומט, לא עשיתם בזה שום דבר. במאמר הבא נסביר מה כדאי לכם לאכול על מנת שהעור שלכם ייראה נהדר ממש כמו בשנים הכי יפות שלכם.

אילו מרכיבים מסייעים לטיפוח עור הפנים?

המרכיב האפקטיבי ביותר לטיפוח עור הפנים הוא הקולגן. מדובר בחלבון הכי נפוץ בגוף שלנו ותפקידו לייצר סיבים חזקים מאד, לחבר בין רקמות הגוף ולסייע בגמישות העור. אגב, למי מכם שמעוניי בקולגן איכותי וברמה גבוהה, יכול לפנות למוצרים של קולגן פלוס ולצרוך אותם בתור תוסף תזונה אפקטיבי ויעיל. בנוסף לקולגן יש רכיבים יעילים נוספים, כמו חומצה סליצילית, נוגדי חמצון, חומצה אלפא ליפואית, רטינול ותמצית תה ירוק.

ירקות ופירות מכל הסוגים

מעבר לעובדה שירקות ופירות תורמים לתפקוד התקין של הגוף, הם גם חיוניים מאד לעור הפנים ומכילים ויטמינים שחשובים לו מאד. אם תתחילו לצרוך ירקות ופירות למשך תקופה ממושכת ותבדקו את העור שלכם תוך כדי המסע הזה, ודאי תוכלו לזהות את השינוי לטובה שחל בו.

הרבו במזונות כתומים

כשאנחנו מדברים על מזונות כתומים אנחנו מתכוונים בין השאר לדלעת, גזר ובטטה שמכילים ויטמין שנקרא A Beta קרוטן. מדובר בוויטמין שגם שומר על הבריאות שלנו וגם חיוני מאד לבריאות העור, שכן הוא נחשב לנוגד חמצון מספר אחד.

הכל מתחיל מבפנים: מה לאכול כדי שהעור ייראה נהדר?

אל תשכחו את העלים הירוקים

נפתח בשורה התחתונה – קולגן הוא רכיב שחיוני מאד לבריאות העור והמראה שלו. את הקולגן בונים באמצעות ויטמין C וסיליקה. את שני הרכיבים הללו מכילים העלים הירוקים מכל הסוגים, בין השאר בזיליקום, בצל ירוק, כוסברה, נענע ועוד. בנוסף, העלים הירוקים מכילים כלורופיל שמסייע בשינוע של החמצן בדם ובין השאר גם לעור הפנים.

את המצליבים אתם מכירים?

קולורבי, כרוב, ברוקולי וכרובית, כל אלה נמנים על משפחת המצליבים ועשירים בנוגדי חימצון חיוניים. בנוסף, הם מכילים נוגד חמצון ספציפי בשם לוטאין, שהתפקיד שלו הוא לסייע בהאטה של תהליכי ההזדקנות והתקמטות העור.

דגנים מלאים

אחד הוויטמינים החיוניים ביותר לעור הפנים שלכם הוא ויטמין B, ויטמין שהתפקיד שלו לסייע בהאטה ובמניעה של ייצור רעלים בגוף ואת הספיגה שלהם במעיים. בנוסף, הוויטמין הזה חיוני מאד לעור הפנים ואנחנו ממליצים לכם בחום לצרוך דגנים מלאים כמו שיבולת שועל, דוחן וכוסמת.

אגוזים וזרעי דלעת

זרעי הדלעת מכילים בתוכם אבץ שהתפקיד שלו הוא לרפא את העור. אגוזי מלך למשל עשירים בחומצות שומן שחיוניות ביותר לעור הפנים שלכם. בתוך כך, מעבר לזרעי הדלעת ואגוזי המלך אנחנו ממליצים לכם לצרוך אגוזי ברזיל ועוד שלל אגוזים טבעיים ושומניים.

מיץ חיטה

מעבר לעובדה שמי שצורך אותו מדווח שמדובר במיץ טעים, הוא גם מאד בריא ומאד חיוני. מיץ עשב החיטה עשיר בוויטמין C, הוא מנקה את הדם מרעלים ומשפר את תפקוד הכבד. בתוך כך, הוא חיוני מאד גם לעור הפנים שלנו בפרט, ולעור בכלל.

דגים בשלל סוגים

אם אתם רוצים להטיב עם עור הפנים שלכם, הדגים בהחלט יכולים לסייע לכם לעמוד במטרה הזו. מעבר לעובדה שדגים זה מזון טעים, הם גם מסייעים בהאטה ומניעה של רמת הדלקת בגוף וחיוניים ביותר לעור הפנים. מומלץ מאד לבחור בדגים קטנים כמו סול ומקרל, שכן בניגוד לדגים הגדולים הם מכילים פחות רעלים בגוף.

לסיכום, אם תקפידו לצרוך את המזונות שציינו מאמר זה אין לנו ספק שתראו שינוי משמעותי בעור הפנים שלכם, שיחזור להיראות נהדר ממש כמו בשנים היפות שלכם.

 

*המידע באתר הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא, כדי לקבל את הטיפול המדויק לצורך הטיפול בבעיה יש לפנות לרופא ו/או למומחה בלבד.