מתלבטים מה להכין לארוחת בוקר על טהרת הטבעונות? ובכן, כל שעליכם לעשות הוא לבחון את ההצעות שלנו לגבי מתכונים טבעונים ומפנקים, אותם כל אחד יכול להכין. מוכנים? בואו ניכנס למטבח ונתחיל.

ארוחת בוקר טבעונית ומפנקת במיוחד: מדריך מיוחד

בזמן קצר מאוד תוכלו להכין בעצמכם ארוחת בוקר מפנקת לעצמכם ולכל בני המשפחה. חשוב לציין כי לא נדרש ידע קודם, אלא רק רכישה של חומרי גלם טריים ומעבר על התפריטים ואתם מוכנים להתחיל בעבודה.  ארוחת בוקר טבעונית ללא גלוטן לצליאקים ולנמנעים הפכו למבוקשות במיוחד, ובשביל שתוכלו גם אתם להכין ארוחת בוקר מושלמת במינימום מאמץ, זה הזמן לעבור על המתכונים אותם אספנו לכם מרחבי הרשת – ולגשת לעבודה:

פנקייק בננה

רכיבים: 2 בננות בשלות מעוכות, כפית תמצית וניל, כף מיץ לימון, 1/4 כוס סויה, כוס קמח קוסמין, כפית אבקת אפייה, 100 גרם של שקדים קלויים. בתוך קערה מערבבים את כל הרכיבים היבשים, ובמקביל מחממים חמאה על מחבת נון-סטיק. בשלב הבא לוקחים מצקת, מניחים את התערובת ומטגנים קלות למשך 2 דקות מכל צד.  מעבירים לצלחת הגשה ומוסיפים מעל שקדים או פרי אהוב, ויש לכם ארוחת בוקר טבעונית וקלה להכנה.

חביתה

רכיבים: 350 גרם של טופו מסוג משי, 4 כפות קונפלור, 4 כפות קמח עדשים, 1/3 כוס מים, כפית מלח שחור, 2 פרוסות של גבינה צהובה טבעונית. את כל המרכיבים מכניסים לבלנדר עד שנוצרת משחה חלקה. מחמים על מחבת שמן זית, ושופכים מעל את הבלילה שלנו. כאשר הבלילה כמעט מוכנה מניחים את הפרוסות של הגבינה הצהובה ובעדינות מקפלים, כדי ליצור תערובת אחידה. לאחר מכן מכסים את המחבת עם מכסה למשך כשלוש דקות, ומיד לאחר מכן מוציאים את החביתה ומניחים על גבי הצלחת ביחד עם ירקות חתוכים.

מתכונים לארוחת בוקר טבעונית מפנקת-

מוזלי

רכיבים: גרנולה, 3 בננות חתוכות וקפואות,200 גרם של פירות יער קפואים, כוס חלב קוקוס, 3 כפיות של סירופ מייפל, 2 כפות מיץ לימון טרי, 1/4 כפית קינמון. בתוך קערה מכניסים את כל הפירות הקפואים עד שנוצרת ריבה. במקביל, מכניסים לבלנדר 3 בננות קפואות, חלב קוקוס, סירופ מייפל ולימון טרי. כאשר התערובת מוכנה מוסיפים אותה לקערה, מעל את הגרנולה ואת הריבה שיצרתם, כאשר ניתן להוסיף גם פירות טריים אותם אתם אוהבים.

סמודי בול

רכיבים: בננה אחת קלופה וקפואה, 1 חבילה של אסאי קפוא, 200 גרם אוכמניות קפואות, גביע יוגורט טבעוני, חופן גרנולה. מכניסים את הפירות הקפואים ואת היוגורט לתוך מעבד מזון, עד שנוצרת תערובת אחידה. במידה ולא נוצר מרקם כמו של גלידה, ניתן בהחלט להוסיף מים. לאחר מכן מעבירים את התערובת לקערה ומוסיפים פירות שאתם אוהבים, חופן של קוקוס קלוי, שקדים ואגוזים – ארוחת בוקר קיצית מושלמת.